Jak długo trwa realizacji zamówienia?
Jeśli produkt jest dostępny od ręki, realizacja zamówienia rozpoczyna się po zaakceptowaniu wpłaty i zmianie statusu zamówienia na “KOMPLETOWANE” w ciągu 48h. Wysyłka kurierem trwa 48h w dni robocze, natomiast Pocztą Polską (priorytetem) – około 3-5 dni roboczych.
Jakie są koszty wysyłki w Polsce?
Kurier – 20 zł za jedną paczkę tekstylia, 49zł łóżeczka. Korzystamy z usług firmy kurierskiej DPD. Podane koszty dotyczą wysyłek krajowych.
Formy płatności
Oferujemy następujące sposoby płatności za zamówione produkty:
a) przelew (przedpłata): należność za zamówienie zostanie przekazana na rachunek bankowy sklepu podany w e-mailu potwierdzającym złożenie zamówienia.
b) płatność online za pośrednictwem systemu Przelewy24. W przypadku odrzucenia transakcji prosimy o bezpośredni kontakt z Przelewy24: https://www.przelewy24.pl/kontakt
*Zasady dokonywania płatności przez Klientów za pośrednictwem Systemu Przelewy24 oraz postępowanie reklamacyjne dostępne są na stronie https://www.przelewy24.pl.
Co oznacza informacja "Produkt chwilowo niedostępny"
Ta informacja oznacza, że oczekujemy na realizację zlecenia ze szwalni, albo na dostawę tkaniny potrzebnej do uszycia danego wzoru. W pierwszym przypadku czas oczekiwania wynosi około 1-2 tygodnie. W przypadku braku tkaniny lub innego surowca, czas ten może wydłużyć się do dwóch miesięcy. Jeżeli zależy Wam na czasie napiszcie do nas maila w sprawie dostępności produktów na zamowienia.woodlook@gmail.com podamy dokładniejszych informacji lub sprawdzimy dostępność u naszych dystrybutorów.
Czym wypełnione są kocyki? Czy są bezpieczne dla alergików?
Wypełnienie naszych kocyków, poduszek i przytulanek stanowi antyalergiczna włóknina silikonowa. Szczegółowe informacje odnośnie rodzaju wykorzystywanych tkanin i wypełnień, oraz certyfikatów, znajdują się w zakładce “Bezpieczeństwo”.
Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?
Zgodnie z Ustawą z dnia 02.03.2000 roku o ochronie niektórych praw konsumentów, Kupujący może odstąpić od umowy sprzedaży bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie na piśmie w ciągu 14 dni od dnia zakupu i dotyczą produktów NIESPERSONALIZOWANYCH(czyli produktów na zamówienie) .