FAQ

 

 

 

 

 W sklepie Woodlook pełna satysfakcja naszych klientów jest absolutnie najważniejsza. Przejrzyj listę najczęściej zadawanych pytań, i nie wahaj się z nami skontaktować w razie jakichkolwiek wątpliwości.

 

Jak długo trwa realizacja zamówienia?

Czas realizacji łóżek zależy od personalizacji. każda zmiana terminu przestawiana jest na stronie głównej. Łóżka robione są na zamówienie. 

 

Jakie są koszty wysyłki w Polsce?

Wysyłka na terenie Polski jest bezpłatna.

 

Formy płatności

Oferujemy następujące sposoby płatności za zamówione produkty:

a) przelew (przedpłata): należność za zamówienie zostanie przekazana na rachunek bankowy sklepu podany w e-mailu potwierdzającym złożenie zamówienia.

b) płatność online za pośrednictwem systemu Przelewy24. W przypadku odrzucenia transakcji prosimy o bezpośredni kontakt z Przelewy24: https://www.przelewy24.pl/kontakt

*Zasady dokonywania płatności przez Klientów za pośrednictwem Systemu Przelewy24 oraz postępowanie reklamacyjne dostępne są na stronie https://www.przelewy24.pl.

 

Co oznacza „produkt chwilowo niedostępny”?

Ta informacja oznacza, że oczekujemy na realizację zlecenia ze szwalni, albo na dostawę tkaniny potrzebnej do uszycia danego wzoru. W pierwszym przypadku czas oczekiwania wynosi około 1-2 tygodnie. W przypadku braku tkaniny lub innego surowca, czas ten może wydłużyć się do dwóch miesięcy. Jeżeli zależy Wam na czasie napiszcie do nas maila w sprawie dostępności produktów na zamowienia.woodlook@gmail.com podamy dokładniejszych informacji lub sprawdzimy dostępność u naszych dystrybutorów.

 

Czy mogę zwrócić zamówiony przedmiot?

Zgodnie z Ustawą z dnia 02.03.2000 roku o ochronie niektórych praw konsumentów, Kupujący może odstąpić od umowy sprzedaży bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie na piśmie w ciągu 14 dni od dnia zakupu i dotyczą produktów NIESPERSONALIZOWANYCH (czyli produktów na zamówienie).

 

Shopping Cart